אושילנד המלצה לסופש' בימים קרים. בימים קרים אני אוהבת לקפוץ לאושילנד בכפר סבא. מתחם בן 4 קומות,. בקניון בימי חול ושבת יש סדנאות והצגות לילדים (יש 01/03/2018 אין תגובות