מה עושים ולמה עושים? ואיך היה בגן? בפוסט הזה, אתמקד, בדיאלוג שיוצרים עם הילדים, הבנה של שאלות ומתן תשובות מלאות. מה עושים ולמה עושים? אחד הדברים שאני אוהבת לעשות כדי לעבוד על 11/23/2017 אין תגובות