ט"ו בשבט

החווה בגבעה בברנר

בשבת האחרונה ביקרנו בחווה בגבעה שגבעת ברנר. מסתבר שהחווה הוקמה בשנות ה-50, וכיום פועלת כפינת חי לילדים. מקום מקסים ומתופעל היטב. במקום מספר תחנות ופעילויות.

Made with 🍋 by Limoncello Studio