רוצה לקבל עדכונים על פעילויות ומשחקים חדשים?

אני מזמינה אותך לעקוב אחרי הפעילות

איך לקחת תחום אהוב על הילדים ודרכו לעודד תקשורת ולהרחיב את ידע?

אני מאמינה מאוד  שיש ללכת בעקבות תחמי העניין של הילדים, תחום שמעניין ומסקרן אותם בימים אלה, וכך גם לעודד ולחזק את התקשורת והשיח וגם להרחיב את הידע בנושאים שאנו רוצות לקדם אצל הילדים.

אני אביא כן דוגמה שתמחיש זאת. מאז שחזרנו מבודפשט, שם ירין היה מהופנט לרכבת הקלה שנוסעת לצד המכוניות ולרכבת התחתית המהירה.  זו אגב, הייתה האטרקציה המרכזית- בכל פעם כשהגענו ליעד הוא שאל- מתי שוב חוזרים לרכבת

קניתי לו רכבת לצביעה מחנות יצירה שהוא בחר את הצבעים וצבע, וגם שחקנו ברכבת שיש לנו בבית, ותוך כדי משחק- אפשר לשוחח על איזה עוד כלי תחבורה הוא מכיר? ואיפה נוסעת הרכבת לעומת כלי תחבורה אחר כמו מונית, מכונית משטרה, אוניה, מטוס ועוד.

ניתן לשוחח על הצורה של הגללים, הקטר, הקרונות ואז לעבור ולבחון את כלי התחבורה הנוספים שיש בבית  מבחינת הצורה. אפשר למנות את הגלגלים והקרונות, ולבחון את הצבעים- מה הצבע של המכונית שלנו לעומת סבא וסבתא? הגודל?

בדרך מעודדים שיח- לאן אנחנו רוצים לנסוע ובאיזה כלי תחבורה? לאן הבובות בבית רוצות לנסוע? מה הן ייקחו איתן  בתיק/במזוודה, מה הן יראו בדרך ליעד?

תחשבו על התחום שמעסיק ומסקרן את הילדים שלכם ומשם תרחיבו.  כל נושא שאתן רוצות להתמקד וללמד אותו אפשר לעשות בכל תחום עניין ודרך משחק וחוויה, ולא מרגישים כלל שזו למידה.

פוסטים אחרונים

איך מכינים ראש דשא?

הכי כייף להכין ראש דשא עם הילדים בט"ו בשבט.  לגעת באדמה, לקשט את העציץ או הגרביון, להכניס את הזרעים ולהמתין בסבלות תוך השקיה מתמדת של

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Made with 🍋 by Limoncello Studio